Používání různých funkcí je možné povolit či zakázat v administraci skupin zakázek, proto některé volby popsané v této nápovědě nemusíte vidět.
Zákazníci
Přidat zákazníka
Zákazníka jednoduše přidáte vyplněním jména v záložce Obecné údaje. Lze také zadat číslo zákazníka, telefonní číslo zákazníka nebo email zákazníka.
Záložka Nápověda importu umožňuje k importu zakázek napsat vlastní text, záložka Klientské sloupce umožňuje nastavení vlastních sloupců pro doplňující informace při editaci zakázky.
Přehled zákazníků
Zákazníky můžete editovat (), případně smazat (
). Je možné také zobrazit seznam provozoven pro jednotlivé zákazníky (
).
Provozovny
Přidat provozovnu
Provozovny jsou spárované se zákazníkem. Je nutné vyplnit název a město/obec, ostatní položky jsou volitelné.
Přehled provozoven
Provozovny můžete editovat (), případně smazat (
).
Typy zařízení
Přidat typ zařízení
Zařízení lze rozdělit podle typů. Tyto typy můžete přidat zadáním kódu zařízení a názvu zařízení, volitelně můžete definovat ID materiálu, výrobce či typ zařízení.
Přehled typů zařízení
Typy zařízení můžete editovat (), případně smazat (
).
Zařízení
Přidat zařízení
U zařízení je nutné vyplnit sériové číslo, provozovnu a typ zařízení.
Přehled zařízení
Zařízení můžete editovat (), případně smazat (
).
Náhradní díly
Přidat náhradní díl
V tomto nastavení lze přidat náhradní díly, které je možné poté přiřadit k jednotlivým zakázkám.
Přehled náhradních dílů
Náhradní díly můžete editovat (), případně smazat (
).
Úkony
Přidat úkon
Přidání úkonu vyžaduje vyplnění kódu úkonu a názvu úkonu. Úkony lze členit podle zákazníků a kategorií. Pro zpřesnění je možné nastavit odhadovaný čas, odměnu, cenu pro zákazníka, DPH a také typ úkonu.
Přehled úkonů
Úkony můžete editovat (), případně smazat (
).
Jednotky
Přidat jednotku
Již zavedenou jednotku v knize jízd přidáte do plánovaní výjezdů a přiřadíte k určité pobočce. Je možné také nastavit uživatele, který tuto jednotku bude používat.
Přehled jednotek
Jednotky můžete editovat (), případně smazat (
).
Uživatelé
Přidat uživatele
Uživatel se přiřazuje na určitou pobočku a může mít jednu ze tří rolí: Technik (), Vedoucí pobočky (
) a Dispečer (
).
Technik…
Vedoucí pobočky…
Dispečer…
Přehled uživatelů
Uživatele můžete editovat (), případně smazat (
). Lze si také prohlédnout ceny techniků za jednotlivé úkony (
).
Kategorie zakázek
Přidat kategorii
Pro zpřehlednění můžete zakázky třídit do vámi vytvořených kategorií.
Přehled kategorií
Kategorie můžete editovat (), případně smazat (
).
Portál
Přidat přihlašovací údaje
Přejít na portál
Přehled přihlašovacích údajů
Servisní interval
Přidat servisní interval
Pokud zákazník není vybrán, je nastavení servisního intervalu obecně pro všechny zákazníky. Pokud je vybrán klient, pak se toto nastavení zobrazí pouze vybranému.
Přehled servisních intervalů
Servisní intervaly můžete editovat (), případně smazat (
).